üçü bir arada demiştim dostlarla paylaşırken...

 




Bu Toprak

Memleketim, derdim, memleketim,

Dağına, taşına seslenirdim

Yankılarda adını dinlerdim 

Sevdiğim göllerin, vadilerin.

 

Dünyada hiç bir yer,  bence

Türkiye kadar güzel değildir…

Madem emeğimi toprağına harcadım,

Madem yorgunluğum göğüne dalmakla diner

 

Bir gün bağlardan, bahçelerden yürüdüm.

Zeytinlikler, ardında çam ormanları,

Birden bir tepeye varınca esmeğe başladı

Kır çiçekleri, kayalar, fundalar üzerinden

Oracıkta şehit olanların anıları.

 

Oracıkta şehit olanların kanı

Karışmıştı çimenlerin yeşiline,

Güler gibiydi her biri bir taşın gerisinde

Rumeli\'nin, Anadolu\'nun bize benzer adamları.

 

Orada uzandım çimenlerin üzerine,

    Orada çocukluktan gençliğe geçtim,

        Orada anladım ölmez insanı,

            Ölülerin inancıyla yaşar,

                Ölülerin inancıyla ölürse.

                                                                       NECATİ CUMALI



Fotoğraflar okuldaşım Oya Varhan'dan gelmişti. Saz ise sevgili Erenler ustanın bir türküye verdiği yoldan.. benim yaptığım onların üçünü bir araya getiren ses olmak sadece ... tarih 10 Şubat, yer Uludağ...



Comments

Popular posts from this blog