ben türküleri de çok severim

Türkülerim var benim yaşamda hemen herşeyimi ifade ederken yanıbaşımda duran. Özümden , içimden ne zaman gelse mırıl mırıl söyleyip dillendirebildiğim türkülerim. Yakında onları çok daha kalabalık dostlarımla paylaşmanın bir yolunu nasılsa bulacağım. Ve üstelik çokta uzman bir dostun ellerinde yoğrulup durmak için kendimi ona da emanet edeceğim...
Derdim olduğunda yada kederim , sevinçli olduğumda yada çok öutlu ilk ona erişirim sessizce içimden. Başı duman dumandır karlı dağların ben bilirim bir de türküler... bir yerlerde Elif ağlar ben bilirim nedendir... bir yerlerde Pir Sultanım ses verir bir ben bilirim sanki Hızır Paşa berdar etmeden şaha gitmenin türkücesini...
Dedim ya , bir türküler bir de ben severim kimi seversek yalın ayak , tüm çıplaklığımızla...

Comments

Popular posts from this blog

üçü bir arada demiştim dostlarla paylaşırken...